Boulevard Des Passions, le Forum.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson

Aller en bas

Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson Empty Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson

Message  Soledad Ven 10 Oct 2014 - 19:07

Brides of the Kindred
Tome 4 : Found
d'Evangeline Anderson

Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson 12891829


Résumé :
A warrior with a scarred heart who doesn’t know how to love. And the woman who must teach him how before it’s too late…

The son of the evil AllFather, Xairn is filled with conflicting emotions. On one hand, he has finally gained his freedom and cut the ties that bound him to his race and the sadistic male who is his father. But doing so has unleashed feelings in him Xairn would rather keep buried. Desires that he prayed would never manifest now rage through him and they are centered on one woman alone…

Lauren Jakes is the long lost cousin Liv and Sophie never knew they had. Abducted by the Scourge, she formed a connection with Xairn more meaningful than any other in his life. But though Lauren thinks she knows him, there is more to the huge Scourge warrior than she comprehends. A nightmare childhood and a cruel father have scarred Xairn’s heart almost past the point of healing. But that is nothing to the secret inside him—the forbidden desires coded into his very DNA itself, which urge him to commit unspeakable acts in order to sate his newly awakened hunger.
Soledad
Soledad
Impératrice des passions
Impératrice des passions

Messages : 2451
Date d'inscription : 30/05/2012
Humeur : « Une heure de lecture est le souverain remède contre les dégoûts de la vie. » Montesquieu

Revenir en haut Aller en bas

Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson Empty Re: Brides of the Kindred - Tome 4 : Found d'Evangeline Anderson

Message  Soledad Sam 11 Oct 2014 - 12:07

Un petit peu déçue par ce tome, mais il faut dire que j'avais beaucoup d'attentes. Je pense que j'aurai apprécié que le roman tourne plus autour des sentiments plutôt que sur l'érotisme et la sensualité. A ce sujet, cette série n'est vraiment pas à mettre entre toutes les mains.
Malgré tout, le personnage de Xairn reste touchant. Cet homme, marqué par une enfance horrible, s'est retranché derrière des barrières quasiment insurmontables. Heureusement, la douce Lauren aura la patience et l'amour nécessaire pour le sauver.
Je pense continuer la série mais j'hésite quand même un peu :p

coeur Evalluation coeur Evalluation coeur Evalluation , 7 / 5
Soledad
Soledad
Impératrice des passions
Impératrice des passions

Messages : 2451
Date d'inscription : 30/05/2012
Humeur : « Une heure de lecture est le souverain remède contre les dégoûts de la vie. » Montesquieu

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum